Ulkona sataa päivästä toiseen vettä, mutta mikäs sen parempi sää askarteluille.

Olen tehtaillut omia slameja, mutta ne on jo laitettu maailmalle ilman että muistin ottaa kuvia. Kirjeitä olen kirjoitellut vaikka kuinka ja monta kun teksti-tv:llä ollut ilmoitukseni poiki noin kolmekymmentä vastausta, olin itse aivan äimän käkenä miten niin monet ihmiset vielä harrastavat perinteitä kirjeenvaihtoa, no joka tapauksessa onnistuin saamaan jännetupin tulehduksen tästä kaikesta kirjoittamisesta olen loput joutunut kirjoittamaan tietokoneella kun olen heti kuitenkin halunnut päästä vastaamaan. =0)

Olen pikku hiljaa päässyt aloittelemaan nukkekotia projektiakin. Tilasin sen asukkaankin jo ja muuta pientä sälää, saa nähdä koska saapuvat.

Asukkaaksi tulee yksin asuva nykyaikainen sinkku nainen joka asuu pienessä asunnossaan. Koulutukseltaan hän on toimittaja joka harrastaa jos minkälaisia asioita ja viihtyy vilkkaassa ilta elämässä. Suunnitelmissa on ollut lemmikin hankinta, mutta katsotaan nyt ensin kunhan päästään uuteen asuntoon muuttamaan ja nähdään kuinka paljon remonttiin ja muuhun menee rahaa. Yksin asuvilla kun harvemmin ylimääräistä rahaa liikenee juurikaan mihinkään, kalusteetkin on peritty mikä mistäkin ja niiden saaminen yhteen sopiviksi vaatii paljon entisöimistä.. =0)

Kävin taas Tiimarissa toissa päivänä, pitihän se käydä omakylän tiimarin tarjoukset katsastamassa ennen kuin ne loppuu. Mukaan tartui taas yhtä jos sun toista. Kuvan lisäilen tässä viikonlopun aikana kun tajusin juuri että se on tuolla omalla koneella ja minähän kirjoittelen nyt avon läppiksellä..=0)