Cookien leimasin kuva kuori tuli minulle alkuviikosta ja omin sieltä itselleni 11 ihanaa kuvaa väritettäväksi. En valitettavasti saa nyt kuvaa tähän, mutta lisäilen sen myöhemmin. Kuori lähtee minulta huomenissa Mimikolle.

Askartelurintamalla on muten ollut hyvin hiljaista. Viime viikonloppuna oli tosin serkkuni häät ja sinne tein kortin, mutta en sitäkään huomannut kuvata. Vappua emme juhlistaneet mitenkään.

Jotenkin on kipeä olo ja olen maannut pian vuorokauden tämän läppärin kanssa sängyssä. Ei normaalia. Jospa sitä viikonloppuna saisi jotain aikaiseksi, kunhan vain huomisen päivän jaksaa töissä vielä.

Laskin tuossa juuri että huomenna tulee tasan seitsämän viikkoa siihen että minulla alkaa ensimmäinen kesäloma jakso, jee. Sitä siis odotellessa. Olen jakanut lomani niin että vietän viikon heti juhannuksen jälkeen, sitten menen viikoksi töihin ja olen kaksi viikkoa lomalla, ja viimeinen loma viikko onkin sitten vasta syyskuun ensimmäinen viikko. Eipähän ole niin pitkää  rupeamaa sitten syksyllä odotella joulun vapaita. Tänä vuonna kun noita ylimääräisiä vapaapäiviä ei ole ennen joulua kun kaikki pyhät ajoittuu viikonlopuille. Hieman alavireessä siis täällä, vaikka ilmatkin on ollut mitä upeimmat.

Tällä viikolla meni viimein hermo Sammon takkuiluun ja kävin avaamassa itselleni tilin Säästöpankkiin, tai itseasiassa avasimme avokkini kanssa yhteisen pankkitilin, mistä olemme jo jonkin aikaa puhuneet.