Nyt ei kortti haaste vaan Maaret heitti minulle haasteen joka kuuluu näin:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up

Hmm.. siispä kuusi asiaa minusta itsestäni..

1. Minulle erittäin tärkeä asia on eläimet ja olen touhunnut niiden kanssa koko ikäni niin töiden kuin harrastamisen merkeissä. Olen kouluttautunut hevoshierojaksi ja minulla on kerennyt elämäni aikana olemaan liuta kissoja, kaneja, hiiriä, koiria, hevosia ja ties mitä hiirien ja hevosten väliltä. Tällä hetkellä meillä on leijonanharjas kani Pam-Pam ja kissat Betty, Vilma ja Retu. Lisäksi samassa pihapiirissä pyörii nöffi narttu Netta joka on tallikoirana nykyään, vaikka pentuna olikin meillä sisällä aina, mutta paksun turkkinsa kera se viihtyy ulkona parhaiten. Pihassa siis on myös talli jossa tällä hetkellä asustaa 12 hevosta. Ja tallin omistajalla vielä kaksi kissaa ja russelin pentu Snoopy. Kaikki ovat ihan yhtä rakkaita ja tärkeitä, vaikka eivät omia olisikaan.

2. Olemme olleet avoni kanssa yhdessä kaksi vuotta, mutta yhteistä historiaa meillä on jo vuosien takaa kun peruskoulu ajan olimme osittain samalla luokalla ja muutoinkin pyörimme samoissa kaveri porukoissa. Olihan meillä hetkemme jo silloin hurjassa teini iässä, mutta kymmenen vuotta vaadittiin aikaa ennen kuin me todella päädyimme vakavissamme yhteen. Kummasti se elämä vaan kuljettaa ja kuitenkin sulkee ympyröitä. =0)

3.  Perheeni on minulle todella tärkeä. Oli sitten hyvä tai huono uutinen, isompi tai pienempi asia niin siitä ensimmäisenä kuulee äiti. =0D Vanhempani ovat eronneet ja molemmilla on uudet kumppanit, mutta he tulevat kaikki hienosti keskenään toimeen mikä on minusta enemmän kuin upeaa. Minulla on myös viisi vuotta nuorempi pikkuveli, sekä seitsemän vuotta vanhempi isovelipuoli äidin puolelta.

4. Rakastan maalla asumista. Olen kahdesti elämässäni asunut lyhyitä aikoja kerrostalossa, ja se elämä ei todellakaan ole minua varten. Rivitalossa viihdyinkin sitten paremmin, mutta mikään ei voita maaseudulla asumista. Minua ei rahtustakaan haittaa se että lähikauppaan on useita tai peräti kymmeniä kilometrejä matkaa, kunhan see elellä maaseudun rauhassa.

5. Vaikka viihdynkin maaseudun rauhassa olen sosiaalinen ja tulen helposti toimeen erillaisten ihmisten kanssa. Vain pessimistisyys tai sanotaanko jatkuva negatiivisuus saa karvani pystyy muiden ihmisten taholta. Vaikka itse sitten kyllä taidan olla toisinaan vähän turhankin optimistinen ja vaikka asiat menisi kuinka penkin alle niin jaksan hokea että "Asioilla on tapana järjestyä" ja "Jos oikein tahtoo, niin varmasti saa." XD

6.  Viimeisenä voisi kai kertoa sen että oon ollut jo useamman kuukauden  sairaslomalla selkäni vuoksi ja toistaiseksi sairaslomani jatkuu edelleen. Selän reistailu estää ratsastamisenkin toistaiseksi, mikä on aiheuttanut paljon mielipahaa, samoin kuin monet muutkin asiat jotka ei luonnistu, mutta ehkäpä se tästä pikku hiljaa.

Minä en tällä kertaa jaa haastetta eteenpäin tietyille henkilöille, mutta ne jotka erehtyy tähän kommentoimaan on haastettuja mukaan =0)