Huh taas kerran tuli vuosi lisää. Avo oli kuulemma pähkäillyt päänsä kipeäksi minun synttäri lahjan kanssa, mutta osoitti kyllä hyvin tuntevansa minut. Oli ostanut Stabilon kyniä, joita oon hypistellyt tässä viime aikoina kaupoissa, jokunen aika sitten totesin että tarvitsisin uuden kynäpurkin joten sain sen, nalle mallisen tietenkin kun avoani kiusoittelen Teddy Beariksi, sekä kontaktimuovia jota minulla kuluu rulla tolkulla. Ja Tiikeri pehmolelun, minä kun rakastan pehmoleluja ja Tiikeri on yksi minun suosikki hahmoistani. Lisäksi oli vielä jotain muutakin, mutta jääköön nyt tässä mainitsematta. Vähän vihjailin aijemmin että Tiimarin lahjakortti ois kiva, mutta toisaalta tällaisesta lahjasta tulee paljon parempi mieli kun saa heti jotain konkreettista käsiinsä, ja tietää että toinen on ihan oikeasti nähnyt vaivaa, vaikkei oikein aina ymmärräkkään tätä minun harrastustani.. =0)

799613.jpg

Pikkuveli ja tämän tyttöystävä toivat minulle upean verenpisara amppelin jo eilen. muita tässä ei ole vielä kerennyt tapaamaankaan.

Edit: Parhaalta kaveriltani tuli aivan ihana irrallisilla muovi kansilla varustettu sienikirja, joka minun on pitänyt hankkia jo viime syksystä alkaen, tarroja, sekä limen vihreä luhdan kaita liina. =0)

799614.jpg