Voi minä olen aivan myyty. Intohimona askartelu tapahtumassa oli esitteillä tätä tekniikkaa ja välineistöä, ja pitihän se startti paketti itselle hankkia. Nyt olen sitten harjoitellut tuota raudan käyttöä, niimpä ainakin seuraavan viikon ajan ei esille muuta popsahtelekkaan. =0)

Kiitokset kaikille jotka tuli minua tapahtumassa hihasta repimään,oli todella mukava nähdä teitä. Leimailutaivaassa tapaamme sitten seuraavan kerran.

Minulla oli oikein mukava viikonloppu Purppurataivaan Mirvan apuna, ja lauantaina oli Riituli sekä Purppurataivaan uusi DT Minnakin paikan päällä. Mirvalla oli ihania uutuuksia joista osa päätyi minunkin ostoskoriini, mutta niistä lisää myöhemmin. minull aon pientä taukoa askartelussa, sillä meillä laajennetaan jotta saan oman askartelutilan ja täälä remontin keskellä ei oikein askartelut kiinnosta kun koko asunto on kamalan kaaoksen keskellä. Lisäksi häät alkaa pikku hiljaa painaa päälle.. Kaksi viikkoa deadlineen ja puku on vielä kesken...XD

Mutta näitä on helppo tehdä pienemmässäkin tilassa, tai lähinnä keittiön pöydällä.. =0)

 

Hankalia kuvattavia. Livenä näyttävät paljon paremmilta... Niinkuin kaikki aina..*virn*

Lisätietoa tekniikasta löytyy http://www.ziria.fi ja http://www.encaustic.fi/