Joulukorteilla alkaa pikku hiljaa olla vähän kiire, niimpä sunnuntai iltana tein kaksi yksinkertaista korttia yhdellä istumalla. Kuvana Stampiesin nalle tytteli, joka löytyy Purppurataivaasta hankkimastani setistä. Molemmat on väritetty copiceilla/ProMarkkereilla, ja lakin valkoisessa osassa on matte accents koholakkaa. Pitkästä aikaa olen saanut kuvia väritetyksi, kun innostuin noista tusseista.

Tasan kuukausi aikaa jouluaattoon ja 3. viikkoa siihen että kortit pitää olla postissa eikä minulla vielä toistaiseksi ole minkäänlaista stressiä asiasta.. Hämmentävää... XD Joka vuosi olen tässä vaiheessa jo hankkinut useimmille lahjatkin, mutta nyt en ole ainoatakaan hankkinut, saatika sitten saanut tehdyksi, mutta silti asia ei stressaa minua millään tavalla...XD Hyvä niin... Kotona on jo keittiössä jouluverhot ja matot paikoillaan ja loppu viikosta ajattelin laittaa jouluvalot, sen kummemmin meillä tuskin kotia koristellaan, ellen minä sitten saa jotain huippu visioita itsetehdyistä koristeista. Linkki vinkit paperista tehdyistä joulukoristeita otetaan muuten ilolla vastaan.. =0)

233/365

234/365

Laskeskelin tuossa että nämä kortit ovat 35. ja 36. tänä vuonna tehdyt joulukortit,  mukaan ei laske sarjatuotantoja. XD