Nyt on sitten muutto takana ja minä jouduin haikein mielin luopumaan askarteluhuoneestani, mutta kieltämätä sain kyllä tilalle ihan viihtyisän, joskin hieman ahtaan nurkkauksen "romuilleni". =0) Muuttolaatikotkin on jo ihme kyllä purettu, mutta jokunen tavara vielä ajelehtii vailla omaa paikkaansa. Eikä yksikään taulu ole vielä löytänyt tietään seinälle asti.

Muuttoa hankaloitti sekin että minä vietin kaksi päivää Hyvinkään sairaalassa selkäni vuoksi, määräsivät kiireellisenä magneettikuviin että saavat leikkaus tarpeen määritettyä, mutta ei nyt ainakaan kiireellisenä tarvitse leikata. Toistaiseksi sairaslomaa on tiedossa ainakin lokakuun loppuun. Hivenen ehkä masentavaa on ollut kuunnella muiden kohtalotovereiden kertomuksia kun kaikki ovat olleet sairaslomalla todella pitkiä aikoja.

Ma
sentavinta on se ettei pysty edes ratsastamaan, ja juuri sain ostettua 10 kerran ratsastuskortinkin..=0( Onneksi täällä  nykyisessä kodissa saa kuitenkin jotain aina touhuta hevosten kanssa, kun pihassa on talli ja siellä tällä hetkellä 10 hevosta ja 4 tämän kesäistä varsaa.

Uuteen asuntoomme olen vallan rakastunut. Kaikki on toiminut todella hyvin. Eilen laitoin puuhellalla ruuankin ja illalla avo vielä paisteli lettuja, olivat mielettömän hyviä mummun tekemän omenasoseen kanssa. =0)

Viime viikolla ompelin olohuoneeseen uudet verhot ja yhden ison lattiatyynyn. Lisäilen niistä vielä myöhemmin kuvat tähän. Nyt pitäisi vain löytää joku kiva kangas mistä voisi hurauttaa uudet verhot keittiöön, siinä kun on kaksi ikkunaa.

Muuton myötä meni myös ihan kiitettävästi rahaa kun ostimme uuden keittiön ruokaryhmän Jyskistä. Näin jälkiviisaana voi sanoa ettei olisi ehkä kannattanut ottaa sitä vanhaa ruokapöytää ensimmäiseksi koekappaleeksi petsauksen osalta. En siis koskaan aiemmin ollut petsannut mitään, ennen kuin päätin että meidän koivunvärisestä keittiönpöydästä tehdään tumma. Hioin sitä kolme päivää ja olin oikein tyytyväinen lopputulokseen, kunnes avo oli sitä mieltä että isommat naarmut täytyy kitata, no minä sitten kittasin sen ja kuinkas ollakkaan sitten siinä vaiheessa kun aloin petsaamaan niin petsi ei tarttunutkaan kittiin. Itku meinasi päästä ja pensselit lentää pusikkoon, mutta nyt meillä on uusi kiva TUMMA keittiön ruokaryhmä.
Se vanha tosin pääty uudelle omistajalle, minulla ei enää pinna riittänyt sen uudelleen hiomiseen. XD

Tällainen on tämä uusi, tosin kuudella tuolilla:
112

Ruokaryhmän lisäksi meille hankittiin uusi pyykinpesukone ja sekin on toiminut huomattavasti paremmin kuin vanha joka löysi tiensä kierrätyskeskukseen purettavaksi.


Kylläpäs sitä tekstiä riittää kun ei hetkeen ole päässyt tänne tarinoimaan =0). Nyt kaikki vaan ehdottelemaan minulle vaikka mitä vaihtoja kun muutto on ohitse ja olen sairaslomalla niin minulla on aikaa osallistua vaikka muittenkin puolesta *virn*