Tein viime viikolla varmuuskopiot tietokoneestani ja DVD-levyjä kertyi kuusi kappaletta. Aikani katseltua niitä tässä pitkin pöytää lojumassa, päätin tehdä niille Bind-It-all laitteella kirjasen niin pysyvät naarmuuntumattomana ja ennen kaikkea tallessa. En sen kummemmin alkanut koristelemaan, vain teksti kanteen ja se oli siinä. =0) Tälläinen tästä kuitenkin tuli.. Nyt pysyvät levykkeet kirjahyllyssä tallessa. Suurempi mahdollisuus muistaa sitten jos niitä sattuu tarvitsemaan että missä ne on. =0)

Tässä kun enempi vähempi tietokoneen käyttäjiä pyörii niin mitenkäs itse hoidatte varmuuskopiointien tallentamisen? Itse en jotenkin ulkoisiin kovalevyihin luota kun olen niistä kauhutarinoita niin paljon kuullut, muistitikut hävittäisin takuu varmasti ja CD-levyjä kertyisi järjetön määrä niin olen noihin DVD-levyihin päätynyt.

Entä miten usein otatte varmuus kopiota? Minun täytyy sanoa että vanha tietokone oli minulla kuusi vuotta ja tasan kerran otin varmuuskopiot..XD Ehkä sitä oppisi jos kone joskus tilttaisi ja jotain tärkeää häviäisi. Tämän uuden koneen kohdalla olen päättänyt että ainakin kuvat täytyy säännöllisesti taltioida, koska niiden katoaminen harmittaisi kaikkein eniten. Mieluusti kuulisin kokemuskia tästä aiheesta.