Olen ollut askarteluiden suhteen todella laiskana, yhden laatikon olen saanut koristeltua kortteja varten, mutta siinä se sitten onkin. Askartelupöydän olen saanut tosin sitten siivottua niin siistiksi ettei aikoihin, joten ehkä ihan hyvä sitten että inspiraatio on (toivottavasti vain) hetken hukassa. Tosin on ollut tässä kyllä alkuvuodesta niin paljon kaikkea ettei aika ja energia ole muutenkaan riittänyt. silti olin iloisesti yllättynyt kun kirjauduin blogiin sisään niin minua odotti 36 uutta kommenttia, kiitos kaikille kommentoijille. <3 Olette tärkeä voimavara. =0) Huomaamatta on tullut tuossa 40tuhatta kävijääkin täyteen, joten täytyy varmaan  jonkinlainen arvonta järjestää vaikka tuolla maaliskuussa kun tulee 3-vuotta blogin ensimmäisestä kirjoituksesta. =0) Aika paljon on sisältö ja kaikki muukin muuttunut tässä matkanvarrella. =0)

Mutta juu tässä siis tuo askartelemani laatikko ja alle vielä muutama ihanan talvinen kuva tuolta meidän pihalta. Sinne pohjoiseen vaan tiedoksi että kyllä meillä ihan oikeesti on lunta ja pakkasta täälä Espoossakin.. XD Tänä aamuna aamutalliin lähtiessä mittari näytti -25.1. =0)  Nuo kuvat on eilen otettu.