Minulta kysyttiin neuvoja värittämistä varten, mutta niitä en kyllä osaa sen kummemmin antaa, itsekkin melkoinen amatööri vielä olen ja netistä löytyy useilta eri ihmisiltä aivan huippu luokan värittämis ohjeita erillaisilla välineillä. mm. Maijulla, Miijjalla ja Aijalla.

Minä olen itse hankkinut 24 kynän pakkauksen Derwenttinin watercolour kyniä ja Derwenttin Inktensen 72 kappaleen kynät ja voin kertoa että väritän kaikki kuvani vesiväreillä jotka ostin eurolla tarjoustalosta..XD Ne vaan sopii jotenkin parhaiten minulle. Tätini osti minulle värien sekoittamista varten oikean paletin ja silti uskollisesti sekoitan värit vanhassa tuikku kipossa.. =0) Olen päättäny että pitäydyn noissa vesiväreissä ja uudet hankin vasta sitten kun noista aika jättää ja siihen varmasti menee vielä aikaa. Kallein tuossa minun väritys setissäni on tuo vesisäiliökynä jota en kyllä vaihtaisi mihinkään.

Semmosta tällä kertaa, kyllä täällä on kovasti askarreltu vaikka blogissa onkin ollut hiljaista, mutta en viitsi laittaa ystävänpäivä kortteja näytille ennen kuin kaikki vastaanottajat ovat ne saaneet.