Heini soitteli loppu viikosta että minun Slice tilaus on maksamatta.. Hätä, hätä paniikki että varmana ja jään ilman Sliceani ja kaiken lisäksi olin jo pois kotoa kun olimme reissuun menossa. Mietin että jaahas oon maksanut jollekkin ihan väärälle tilille rahat, koska lisätilaus oli näkynyt ihan oikein ja maksoin ne samalla kertaa, mutta sinänsä onni oli tuo toinen lasku vain jäänyt jostain syystä roikkumaan hyväksymättömäksi. Heinille suuren suuri kiitos että soitti ja ilmoitti asiasta. Sekä äidilleni jolla sattui olemaan sama pankki Heinikan kanssa niin hän maksoi paketin joka nyt on sitten matkalla minulle lisätilauksen kera. Nyt vain ei sitten malttaisi odottaa että saa tuotteet käsiinsä. Kävin jo postin sivuilla vakoilemassa että missä se on menossa, että onko mitään saumaa saada laatikkoa käsiinsä jo maanantaina..XD Seinäjoen logistiikka keskukseen oli näemmä tänä aamuna rekisteröity..

Heinille suuri kiitos ylimääräisestä vaivannäöstä. En oikein jaksa uskoa että monesta muusta firmasta olisi perään soiteltu jos joku on jättänyt maksamatta, olisi vain poistettu tilaus ja minä olisin jäänyt ilman sliceani, ja se jos mikä olisi ollut maansuru..=0)

Viron reissu meni hienosti. Suunnattiin autolla ensimmäiseksi Karnaluksiin josta minulle tällä kertaa tarttui ihan inhimillinen määrä tavaraa mukaan. Nauhoja ja nappeja tällä kertaa. Tosin saan ne vasta torstaina kun ne meni Timjamiinille koko pussi. Sikupillin prismasta tuli hamstrattua paperia ja juustoja..=0) Oli kiva kun ei tarvinnut miettiä että mitä jaksaa kantaa.

Näin kuumeen kohotuksena itselleni oon etsinyt noita slice videoita You tubesta:

"Kukkatarha" projekti:




Aakkosien käytöstä


Videoita löytyy aika paljon lisää kun avaat vaikka tämän linkin videon niin oikeassa reunassa on linkkejä muihin videoihin.